DĖL PENSIJŲ IR KITŲ IŠMOKŲ GAVĖJŲ NEAPTARNAVIMO JŲ GYVENAMŲJŲ PATALPŲ VIDUJE
2020-03-20

2020 m. kovo 14 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 207 „Dėl karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje paskelbimo“ Lietuvos Respublikoje laikotarpiu nuo 2020 m. kovo 16 d. iki kovo 30 d. buvo įvestas karantinas.

Karantino laikotarpiu akcinė bendrovė Lietuvos paštas (toliau – bendrovė) ir toliau teikia ir teiks visas būtinąsias paslaugas, įskaitant pensijų ir kitų socialinių išmokų (toliau – išmokos) pristatymo gyventojams (išmokų gavėjams) į jų gyvenamąsias patalpas paslaugas.

Visgi, vykdydami veiklą, kaip ir kiti ūkio subjektai, susiduriame ir su įvairiais iššūkiais, įskaitant ir respiratorių (apsauginių kaukių) ir kitų apsauginių priemonių trūkumą, nors dedamos visos pastangos gauti apsaugines priemones reikiama apimtimi. Dėl šios priežasties, atsakingai vertindami situaciją, privalome imtis visų įmanomų veiksmų apsaugoti bendrovės darbuotojus sudarant jiems saugias darbo sąlygas bei galimybę vengti nebūtinų kontaktų, taip pat mums svarbu užtikrinti ir mūsų klientų saugumą.

Taigi, atsižvelgdami į paskelbtą karantiną bei aukščiau nurodytas aplinkybes, informuojame, kad priėmėme sprendimą išmokų gavėjų neaptarnauti jų gyvenamųjų patalpų viduje. Siekiant apsaugoti bendrovės darbuotojų bei klientų sveikatą, išmokų gavėjams išmokos bus išmokamos prie gavėjo buto durų laiptinėje arba prie namo durų lauke, neįeinant į išmokos gavėjo gyvenamąsias patalpas.

Lietuvos pašto įsitikinimu, aukščiau aprašytos priemonės yra būtinos COVID-19 (koronavirusinės infekcijos) plitimui stabdyti.

Tik atsakingas požiūris į paslaugų teikimą leis apsaugoti mūsų darbuotojus ir klientus.

AB "Lietuvos paštas" informacija

 

 
Jūsų komentaras
Vardas: El. pašto adresas:
Įveskite patvirtinimo kodą, kurį matote paveikslėlyje  
AntiSpam
komentarų nėra