UKMERGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖ

Kęstučio a. 3, LT-20114, Ukmergė
Kodas 188752174
Tel. 8~340 60333
Faks. 8~340 63370

El. paštas: meras@ukmerge.lt
Darbo laikas:
I-IV 8-17val., V 8-15:45val.
Pietų pertrauka: 12-12:45val.

El. demokratijos paslaugos
  • Posėdžių transliacija
  • Pranešk apie problemą
  • Teisės aktų svarstymas
  • Posėdžiai
  • Peticijos
  • Prisijunkite
  • E. demokratijos paslaugų pristatymas
  • E. demokratijos paslaugų instrukcija
  • Vertikalus meniu
  • STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
  • Valdymo struktūros schema
    Kontaktai
    Meras
    Mero gyvenimo aprašymas
    Priėmimo valandos ir tvarka
    Mero pavaduotoja
    Administracija
    Administracijos direktorius
    Administracijos struktūra
    Asmenų aptarnavimas
    Kontrolės ir audito tarnyba
    Darbuotojų kontaktai
    Veikla ir ataskaitos
    Savivaldybės kontroliuojamos įmonės ir įstaigos
    LR Seimo nariai
    Darbo grupės ir komisijos
  • Taryba
  • Sudėtis ir kontaktai
    Komitetai
    Darbo grupės ir komisijos
    Frakcijos
    Išvažiuojamieji posėdžiai
    Posėdžių lankomumas
  • TEISINĖ INFORMACIJA
  • Teisės aktai
    Mero potvarkiai
    Tarybos sprendimai iki 2012 m.
    2012 metų Tarybos sprendimai
    Administracijos direktoriaus įsakymai
    Teisės aktų projektai
    Išvadoms gauti pateikti teisės aktų projektai (Tarybos sprendimų projektai)
    Vyriausybei pateikti teisės aktų projektai
    Teisės aktų projektų archyvas
    Tyrimai ir analizės
    Vyriausiosios tarnybinės etikos komisijos informacija
    Teisės aktų pažeidimai
    Seimo kontrolierių pažymos
    Valstybės kontrolierių pažymos
    Teismo sprendimai
    Šiurkštūs tarnybiniai nusižengimai
    Teisinio reguliavimo stebėsena
  • VEIKLOS SRITYS
  • KORUPCIJOS PREVENCIJA
  • ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
  • NUOSTATAI
    PLANAVIMO DOKUMENTAI
    VADOVŲ DARBOTVARKĖS
    DARBO UŽMOKESTIS
    PASKATINIMAI IR APDOVANOJIMAI
    VIEŠIEJI PIRKIMAI
    BIUDŽETO VYKDYMO ATASKAITŲ RINKINIAI
    SAVIVALDYBĖS BIUDŽETAS
    FINANSINIŲ ATASKAITŲ RINKINIAI
    ĮSIPAREIGOJIMAI
    ŪKIO SUBJEKTŲ PRIEŽIŪRA
    TARNYBINIAI LENGVIEJI AUTOMOBILIAI
    ADMINISTRACINĖS NAŠTOS MAŽINIMAS
    VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ METŲ VEIKLOS UŽDUOTYS
    ĮSTAIGŲ VADOVŲ METŲ VEIKLOS UŽDUOTYS
  • ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
  • Paslaugos
  • Administracinės paslaugos
    Elektroninės paslaugos
  • EL. DEMOKRATIJOS PASLAUGOS
  • Posėdžių transliacija
    Teisės aktų svarstymas
    Posėdžiai
    Peticijos
    Prisijunkite
  • Nuorodos
  • ATVIRI DUOMENYS
  • SENIŪNAITIJOS
  • Priėmimas į darbą
  • Savivaldybės darbo planas
  • VALSTYBINĖ KALBA
  • TERITORIJŲ PLANAVIMO IR STATYBOS SKELBIMAI
  • Horizontalus meniu
  • SAVIVALDYBĖ
  • SAVIVALDOS ISTORIJA
    GARBĖS PILIEČIAI
    HERBAS, VARDO KILMĖ
    SENIŪNIJOS
    TARPTAUTINIS BENDRADARBIAVIMAS
    APDOVANOJIMAI
    UKMERGĖS MIESTO VIETOS VEIKLOS GRUPĖ
    Ukmergės vietos veiklos grupė
  • NAUJIENOS
  • GYVENTOJAMS
  • ATLIEKŲ TVARKYMAS
    APLINKOSAUGA
    VIEŠOJI TVARKA IR SAUGUS EISMAS
    MOKESČIAI
    JAUNIMUI
    CIVILINĖ METRIKACIJA
    SOCIALINIS BŪSTAS
    DAUGIABUČIŲ NAMŲ ATNAUJINIMO PROGRAMA
    DAUGIABUČIŲ NAMŲ KVARTALŲ TVARKYMAS
    VALSTYBĖS GARANTUOJAMA TEISINĖ PAGALBA
    BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ADMINISTRAVIMAS
    MOBILIZACIJA
    KELIŲ IR GATVIŲ REMONTO DARBŲ EILIŠKUMAS
    TRIUKŠMO VALDYMAS
    NEKILNOJAMOJO TURTO PARDAVIMAI IR NUOMA
    KOMPENSAVIMO TVARKA
    VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGA
    LIETUVOS PASIRENGIMAS EKSTREMALIOMS SITUACIJOMS
    SOCIALINĖ PARAMA
    VISUOMENĖS SVEIKATOS RĖMIMO PROGRAMA
  • VERSLININKAMS
  • INVESTICIJOS
    SVV RĖMIMO FONDAS
    LICENCIJOS IR LEIDIMAI
    VIEŠIEJI PIRKIMAI
    PRAŠYMŲ LICENCIJOMS PATEIKIMAS
    VERSLI LIETUVA
    REKLAMA
    MOKESČIAI
    NEKILNOJAMOJO TURTO PARDAVIMAI IR NUOMA
    INFORMACIJA VERSLUI DĖL COVID-19
  • TURISTAMS
  • Savivaldybės ragina tobulinti viešųjų pirkimų sistemą
    2020-06-10

    Viešųjų pirkimų sistema turėtų užtikrinti skaidrumą ir sklandų darbų vykdymą, o ne būti trukdžiu vykdant įvairią veiklą ir projektus. Tokią nuomonę suformavo savivaldybės, pateikdamos Vyriausybei net 20 siūlymų keisti viešuosius pirkimus reglamentuojančius teisės aktus.

    Pasak Šiaulių miesto mero, Lietuvos savivaldybių asociacijos viešųjų pirkimų komiteto pirmininko Artūro Visocko, įvairūs investiciniai ar infrastruktūros projektai konkrečiai savivaldybei kuria pridėtinę vertę – tiek jos gyventojams, tiek verslo sektoriui, stiprinamas ir pačios savivaldybės savarankiškumas. Todėl viešųjų pirkimų procesas turėtų būti orientuotas į kuo skaidresnį ir spartesnį tokių projektų įgyvendinimą, o ne jų vilkinimą didinant administracinius kaštus ir sąnaudas.

    „Puikus pavyzdys – atvejai, kai įvykus viešųjų pirkimų procedūrai ir sudarius su tiekėju sutartį, pastarasis nesugeba jos tinkamai vykdyti. Mes siūlome, kad likusius darbus, paslaugas ar prekes būtų galima įsigyti iš vykdyto konkurso pasiūlymų eilėje likusių tiekėjų taikant neskelbiamų derybų būdą arba tiesiogiai sudarant sutartį. Atrodytų logiška, tačiau šiuo metu to daryti Viešųjų pirkimų įstatymas neleidžia, konkursą reikia skelbti iš naujo, o perkančioji organizacija (savivaldybė) patiria dideles laiko ir administracines sąnaudas organizuodama naujas pirkimo procedūras, kurios didesnės vertės pirkime dažnai yra lydimos teisminių ginčų,“ – teigia A. Visockas.

    Taip pat siūloma numatyti galimybę pasiūlymus tikslinti jei padaromos akivaizdžiai techninio pobūdžio klaidos. Šiuo metu neretai pasiūlymai atmetami būtent dėl tokios tiekėjo padarytos techninės klaidos (pavyzdžiui, statybos darbų sąmatoje netiksliai įvardinto mato vieneto) ar dėl to, kad kartu su pasiūlymu nepateikti visi reikiami dokumentai, nors žinoma, kad jie tikrai yra. Dėl šių ištaisomų formalumų atmetama daug pasiūlymų net nepaisant to, kad jų siūloma kaina būna daug mažesnė. Pirkimus tenka kartoti, o tai – papildomos darbo ir laiko sąnaudos.

    Remiantis savivaldybių patirtimi, siūloma atsisakyti ir prievolės atskirai pirkti projektavimo ir statybos darbus bei įteisinti galimybę neskaidyti įprastų inžinerinių statinių, susisiekimo komunikacijų ir kitų objektų, kurie nėra ypatingi dėl savo architektūrinių sprendinių ar visuomenei teikiamos svarbos. Dabartinis reglamentavimas apsunkina techniniu požiūriu nesudėtingų ir standartinių objektų (tiltų, viadukų, gatvių, dviračių takų ir panašiai) statybą ar remonto darbų pirkimą.

    Šiaulių meras įvardija ir kitus savivaldybių teikiamus siūlymus - supaprastinti reikalavimus pirkimo dokumentų ir ketinamos sudaryti sutarties turiniui mažos vertės pirkimų atvejais, numatyti, kad pirkimas nutraukiamas ir skelbiamas iš naujo tik tais atvejais, kai yra keičiamos esminės pirkimo sąlygos. Be to, perkančiosioms organizacijoms siūloma numatyti galimybę pačioms nustatyti pasiūlymų pateikimo terminą.

    „Lietuvos savivaldybių asociacija, matydama savivaldybių daug metų keliamas problemas, ėmėsi lyderystės ir apibendrino visus konstruktyvius siūlymus tobulinti viešųjų pirkimų sistemą. Juk šie teisiniai ir kartais techniniai niuansai galiausiai turi įtakos kuriant ir tvarkant viešąją infrastruktūrą, vadinasi – už visas bereikalingas laiko ir lėšų sąnaudas galiausiai sumoka gyventojai. Todėl raginame viešųjų pirkimų teisėkūros atstovus įvertinti savivaldybių siūlymus būtent per šią - viešojo intereso - prizmę,“ – teigia LSA prezidentas Mindaugas Sinkevičius.

    Šiuo metu yra svarstomi bent du nauji Viešųjų pirkimų įstatymų projektai: pataisas pateikė Prezidentas bei Ekonomikos ir investicijų ministerija.

    „Tiek nauji įstatymo projektai, tiek Vyriausybei pateikti savivaldybių siūlymai rodo, jog visai viešųjų pirkimų sistemai reikalingas esminis „perkrovimas“. Šiuo metu ji perpildyta nereikalingų ir vertės nekuriančių reikalavimų, be to - nebeatitinka realių joje dalyvaujančių organizacijų poreikių ir tikslo veikti produktyviai. Sistema turi padėti užtikrinti skaidrų ir sklandų darbą, o ne ieškoti būdų, kaip jį stabdyti,“ - apibendrina Šiaulių meras.

     

     
    Jūsų komentaras
    Vardas: El. pašto adresas:
    Įveskite patvirtinimo kodą, kurį matote paveikslėlyje  
    AntiSpam
    komentarų nėra

    © Visos teisės saugomos. El. p. savivaldybe@ukmerge.lt